streda 9. júla 2008

Expedícia Kilový steak 2008

Chuti kvalitného mäsa som prepadol už pekne dávno. Ťažko to zrátať na prstoch oboch mojich rúk. Od tej doby jedávam steaky viac ako pravidelne. Avšak vždy existoval v mojej mysli bájna modla, "kilový steak". Takýto steak som počul iba z rozprávania ľudí čo boli niekedy v Argentíne, alebo poznajú niekoho kto pozná niekoho kto bol v Argentíne, poprípade inej krajine Latinskej ameriky.

Keď som mal pred pár rokmi možnosť dostať sa do Latinskej ameriky, neostal mi žiaden čas na návštevu Argentíny a skúšania vlastných jedáckych limitov. Keď sa mi však teraz naskytla možnosť ísť do Brazílie, nechcel som si nechať ujsť ďalšiu šancu. Oficiálne povinnosti mi v Sao Paulo začínajú 21.7. o 8:00. Rozhodol som sa priletieť o pár dní skôr, a vyskušať sa s mojím študentským platom a žiadnou znalosťou portugalčiny dostať do Buenos Aires a cestou nájsť najlepší kilový steak.

Spolu so mnou, sa na túto strastiplnú cestu plnú dobrodružstiev a nečakaných zvratov viacmenej nedobrovolne vydali Ondrej a Zuzka. Ešte štastie že niesu vegetariáni.

Prajeme Vám priemny čas strávený pri čítaní týchto stránok. Budem veľmi rád, ak mi Vaše nápady a pripomienky pošlete na info@kilovysteak.info

Žiadne komentáre: